آدلاید: یکی از ایالت‌های استرالیا با پیشنهاد شغل‌های عجیب به‌دنبال جذب مهاجران انگلیسی است

koala

ایالت استرالیای‌جنوبی فهرستی از شغل‌های ماجراجویانه مانند گرفتن کوآلا یا همبازی شدن با کوسه‌ها را به‌کسانی که از باقی ماندن در دفترهای کاری خسته شده‌اند، ارائه کرده است. مسئولان این ایالت می‌گویند نظرسنجی‌ها نشان داده است که 60‌درصد شاغلان انگلیسی از شغل‌ خود راضی نیستند و از کار روزمره خود خسته شده‌اند. 71‌درصد از شرکت‌کنندگان در این نظرسنجی اعلام کرده‌اند که هیچ‌گاه شانس فرار از دفترهای کار دلگیر خود را نداشته‌اند. مسئولان این ایالت می‌گویند کسانی که این شغل‌ها را انتخاب کنند برای همیشه می‌توانند در طبیعت باشند.

آژانس مسافرتی برای عروسک‌ها

برلین: یک آژانس مسافرتی در آلمان این روزها بخش عجیب و غریبی را برای سفر عروسک‌ها راه‌اندازی کرده است! مسئول راه‌اندازی این بخش با قبول اینکه مسافرت عروسک‌ها ممکن است برای خیلی‌ها عجیب به نظر برسد می‌گوید استقبال از این مسئله تاکنون خوب بوده است. خانم اوریکه بوهلر می‌گوید: خیلی‌ها عروسک‌هایی دارند که از بچگی با آنها بزرگ شده‌اند و هنوز هم ارزشمندترین دارایی‌هایشان به‌حساب می‌آیند.

به‌همین خاطر آنها را برای تعطیلات به صورت امانت در اختیار ما قرار می‌دهند! این عروسک‌ها در سفرهای دسته‌جمعی به‌محل‌های گردشگری معروف جهان برده می‌شوند و صاحبان آنها بعد از برگشتن از مسافرت می‌توانند عکس‌های آنها را در کشورهای گوناگون به‌عنوان یادگاری داشته باشند. خانم بوهلر البته قبول دارد که این کار حتی برای صاحبان عروسک‌ها هم بیشتر برای خنده است.

اعتراض به بندبازی خرس‌ها در چین

پکن: پخش تصاویر بندبازی یک خرس در ارتفاع بسیار زیاد در چین این روزها باعث اعتراض‌ گروه‌های حمایت از حقوق حیوانات شده است. این تصاویر که دریکی از پارک‌های تفریحی چین گرفته شده خرسی را نشان می‌دهد که به‌وسیله مربی‌اش مجبور به سوار‌شدن روی یک موتورسیکلت روی طنابی در ارتفاع بسیار زیاد است.گروه‌های حمایت از حقوق حیوانات می‌گویند این عکس فقط قسمتی از بدرفتاری‌هایی است که با حیوانات در پارک‌های تفریحی چین برای جذب بیشتر گردشگر صورت می‌گیرد.

گفته می‌شود این حیوانات که در شرایط بسیاری بدی به‌سر می‌برند با تنبیه‌های سخت مجبور به انجام عملیات آکروباتیک مورد نظر مربی‌شان می‌شوند. گروه‌های حمایت از حیوانات می‌گویند مسئولان دولت چین هنوز در این رابطه همکاری لازم را انجام نمی‌دهند.

اتوبوس مدرسه با موتور جنگنده !

کالیفرنیا: یک مرد آمریکایی با کار‌گذاشتن موتور یک هواپیمای جنگنده روی یک اتوبوس‌مدرسه توانست با سرعت بیش از 590‌کیلومتر در ساعت روی زمین حرکت کند. آقای پائول استندر که از بچگی عشق سرعت بوده است برای رسیدن به این سرعت از موتور یک جنگنده 4-F‌استفاده کرده بود که در هنگام آزمایش این اتوبوس یک آتش بازی درست و حسابی به ‌راه انداخت.

طول شعله‌های آتش در عقب این اتوبوس در هنگام آزمایش به‌بیش از 24‌متر رسید. آقای استندر می‌گوید از روی عمد این آتش‌بازی را با یک اتوبوس مدرسه راه انداخته است که به بچه‌ها درباره خطرات اعتیاد به مواد‌مخدر هشدار دهد. این اتوبوس برای طی مسافت کمتر از 2‌کیلومتر بیش از 600‌لیتر بنزین مصرف کرد.

کد خبر 113600

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز